حساب کاربری

امکان تغییر مشخصات کاربریم مانند ایمیل و پسورد وجود دارد؟

  • بله، برای انجام این کار باید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک بر روی گزینه اطلاعات تغییرات لازم را انجام و ذخیره کنید.

چگونه میتوانم به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم؟


پرداخت

وجه سفارشات را از چه طریقی می توانم پرداخت کنم؟

  • در فروشگاه اینترنتی مبلک امکان پرداخت مبلغ سفارشات به صورت آنلاین با تمام کارت های بانکی وجود دارد.

با استفاده از کارت بانکی کدام بانک ها، امکان پرداخت اینترنتی وجود دارد؟

  • با تمام کارت های بانکی که دارای رمز دوم (پرداخت اینترنتی) هستند، میتوان خرید اینترنتی انجام داد.

امکان پرداخت هزینه سفارش در زمان تحویل کالا وجود دارد؟

  • خیر، فعلا این چنین امکانی وجود ندارد و مبلغ سفارش باید به صورت کامل پرداخت گردد.

ارسال سفارش ها

سفارش من از چه طریقی ارسال می شود؟

  • ارسال اکسپرس
  • پست (سرویس پیشتاز یا سفارشی)
  • تیپاکس
  • باربری

هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه می شود؟

  • هزینه ارسال تمام سفارشات را به صورت پس کرایه (پرداخت هزینه ارسال پس از دریافت کالا) طبق تعرفه رسمی شرکت های مربوطه پرداخت خواهید کرد.

چند روز پس از ثبت خرید، سفارشم ارسال می شود؟

  • در بخش توضیحات تمام محصولات، زمان ارسال هر کالا قرار داده شده است.

برای بهره مندی از ارسال رایگان چه شرایطی لازم است؟

  • تمام خریدهای تسویه شده با ارزش بالای 150 هزار تومان به رایگان به سراسر کشور ارسال می شوند.
  • نکته: برای ارسال رایگان محصولات ایکیا (IKEA) حداقل خرید برای سراسر کشور 499 هزار تومان می باشد.


ثبت و پیگیری سفارش

برای انجام خرید، چگونه به مبلک اعتماد کنم؟

  • فروشگاه اینترنتی مبلک برای جلب اعتماد و رضایت تمام مشتریان خود برای داشتن خریدی امن و آسوده، اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) از وزارت ارشاد کرده است، در قسمت زیرین سایت قرار داده شده اند.

برای انجام خرید اینترنتی حتما باید در مبلک عضو شوم؟

  • بله، برای خرید اینترنتی و ثبت سفارش باید در سایت عضو شوید، مراحل خرید و عضویت در مبلک برای راحتی شما عزیزان بسیار ساده طراحی شده است.

امکان ثبت سفارش در تمام ساعات شبانه روز وجود دارد؟

  • بله، شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته سفارش خود را به ثبت برسانید.

امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟

  • بله، اما به منظور تسریع در فرایند خرید، بهتر است سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آدرس آن فرد ارسال شود؟

  • بله، این امکان در مراحل خرید وجود دارد و به راحتی میتوانید نام شخص گیرنده و آدرس او را وارد کنید.

چگونه از وضعیت پردازش سفارش ثبت شده خود مطلع خواهم شد؟

  • پس از ثبت سفارش از سه طریق ایمیل، پنل کاربری و پیامک از مرحله به مرحله پردازش سفارش خود آگاه خواهید شد و در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد.

امکان مشاوره قبل از خرید وجود دارد؟

  • بله، جهت مشاوره رایگان می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و یا در صفحه هر محصول با کلیک بر روی دکمه درخواست مشاوره شماره تلفن خود را وارد نمایید تا با شما از بخش پشتیبانی تماس گرفته شود.